Alla inlägg den 12 september 2011

Av malin nilsson - 12 september 2011 23:32

Chefigheladagen.com! Thats me!


Idag har jag haft en SJUKT BRA DAG! Sålt för 6000 kronor, haft otroligt sköna gäster och bra IM möten, använt min nya klänning och haft en jäääättetrevlig kväll!


På mitt andra IM möte för dagen kommer det upp två damer...sätter sig ner, och jag tänker lite för mig själv, är de här för mig, lr bara för att äta lunch?  Vissa ser man på direkten vilket syfte de har med resturangbesöket, andra får man börja småprata lite med och märka själv. Men självklart var de mina gäster! De tar in varsin gin och tonic och mår bra. Efter mötet börjar vi snacka lite och de bjuder hem mig på middag ikväll, kräftor och andra godheter! Vilka godingar..Vissa personer bara man dras till, man är samma lika så att säga.


Så nu är jag mätt och belåten och har haft en hel del vettiga diskussioner om både livet, döden, att vara ung i dagens samhälle, a u name it. När man sätter igång liksom, då finns det ibland inte något stopp!


Men back to reality, fan vad detta är roligt! Ännu roligare nu när man är bra på det man gör. Vissa dagar är långa, stressiga, du får komma på snabba lösningar, du får ta en del skit, du träffar fantastiska människor, du svettas som ett as, du fixar och donar. I.LOVE.IT


Godnatt mina vänner, nu måste jag sova så jag är pigg imorgon!

Hoppas ni alla aft en fin och produktiv dag. Du är värdefull!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards