Alla inlägg den 17 september 2011

Av malin nilsson - 17 september 2011 05:00

Du smyger liksom upp from nowhere. Kan du inte bara lämna mig ifred? Det är slut och så är det med det. Varför ska du leva i mitt inre och skapa kaos? Det leder ju inte till något bra? Allt jag försöker göra är att leva som en god människa, glömma dig and move the hell on, varför ska jag behöva påminnas om dig varje gång jag hör en särskild låt, äter en särskild mat lr ser särskilda människor? Nää, this just aint right. Jag har haft världens bästa kväll. Men jag kommer ändå tänka på dig, det sista jag gör innan jag somnar. Probably tänka på dig, det första jag gör när jag slår upp mina ögon imorgon. (Runt klockan två) Jag är trött på det. waist of time, waist of FUCKING ENERGI. Har jag gjort dig nåt fel? Nä. Jag ber dig om en enda sak. Snälla....sätt dig på nån annans näthinna, för jag har faktiskt varken tid lr energi att deala med detta. U owe me this much.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards