Alla inlägg under mars 2009

Nu

Av malin nilsson - 7 mars 2009 11:55

Måste jag iväg, sov för länge idag igen, haha:)


bästa veronica fyller år idag, grattis!


skriver mer sen


imout!!

Min

Av malin nilsson - 6 mars 2009 18:55

Favoritmat:


Tacos, räkor, smörgåstårta, stuvade makaroner, kött, potatis, sås, köttfärslimpa, kräftor, pizza, köttbullar.

Av malin nilsson - 6 mars 2009 10:58

Nu är klockan 11 och jag tar inget ansvar för detta längre! nu e det dom som är sena.


ORKA!

Av malin nilsson - 6 mars 2009 10:06

Sitter och väntar på elsnubben. Ett sånt störande moment faktiskt, vet liksom inte exakt när dom kommer. Jag måste iaf dra halv tolv...ba så dom vet:)


Lite ont i magen, sov helt skumt i natt. Skönt, men ändå skumt, drömde massa å så. Så känner mig inte så utvilad. Knas.

Stressad över bilen också, vet inte när den blir klar exakt, hur mycket det kommer kosta heller. Kanske därför ja har ont i magen:)


jaja, nu ska jag äta upp min frukost å se om de dyker upp nån snart..ORKA!


hej,

Av malin nilsson - 5 mars 2009 21:31

Me min favvo s. Hon säger att hon vill ha en badboy...då sa ja neee, man vill ha nåt mellanting..:P

Hoppas vi ses på Lördag!


Va fan, har M också tappat sin mobil. Och S?

Inte bra, inte bra.


Imorgon ska ja va på nytt ställe, 12-18. Sen får vi se. Kanske äta en räka lr två?..:)


Imorgon ska jag hitta mig till bussen och ta den till jobbet. Suck. Jag veeet ilands problem, men är så van att bara sätta mig i bilen och cruisa liksom.


Den skulle antagligen bli klar imorgon eftermiddag. Hoppas.


puss

Av malin nilsson - 5 mars 2009 16:28

hoppas ja får ta es bil idag, annars tar jag tåget. För jag ska spinna kl sex. Fan man har blivit så damn beroende alltså. Av sin bil alltså:P


Nu ska jag kolla om min tvätt e tork. Ahahahahahahaha

Av malin nilsson - 5 mars 2009 11:42

Nu people ska jag se om det finns tvätt tid till mig. håll tummen!!!

Sen ska jag försöka hitta till naturreservatet och promenera där, har ju ingen bil nu....buuuuu!


Sen kommer nog Lovely S på besök

och sen lite spinning på schemat


(Idag blev det två munkar och lite chips till frukost. Inte ok, haha)


Peace!

Av malin nilsson - 4 mars 2009 21:57

Nu ska jag blogga. Sen ska jag duscha .Och sen ska jag zzzova.


Jag har en vän. Vi kan kalla honom Knutas. Han är lite speciell. Han är rolig, omtänksam, söt och snäll. Men han är också ensam, har problem med alkoholen och ser sig gärna som ett offer. Tycker synd om sig själv. Tänker mer på sig själv än på andra. Vet ej om det är medvetet, men blir så många ggr och han tänker inte på att han sårar andra.


Jag gör vad jag kan för att hjälpa honom. För han är min vän. Men det är inte lätt alla gånger, att tycka om någon som inte tycker om sig själv.


Vi får se hur detta kommer utveckla sig, för man kan inte bara ge och ge. Men man blir ju glad när man ser att man gör nånting bra.

Och det är inte så heller att jag känner mig skyldig på nåt sätt, för att han behöver mig,utan jag tycker om honom.


alla dessa sms..dessa konstiga sms.


Ja, vi får helt enkelt se. Finns här iaf. Så länge jag inte känner att han utnyttjar min snällhet.


Jag tycker såhär. Vi lever här och nu i världen. Vi alla som  lever här nu tillsammans, borde komma överens och vara snälla mot varanndra, ta hand om varanndra. Uppmuntra varanndra våra starkheter och hjälpa varanndra med våra svagheter.


Men jag e heller inte naiv, vi är bara människor och vi alla gör misstag. Vi gör så gott vi kan.


Puss på er å gonatt.


Nu har ja vart nog sentimental för en kväll:)


Detta är ett beslut jag måste ta och jag känner när det blir too much så att säga. Man måste kunna sätta gränser, om en människa "inkräktar" i ditt liv och bara suger energi..


Phu, over and ouuuuuuut!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards