Alla inlägg under mars 2009

Av malin nilsson - 22 mars 2009 13:03

Så sjukt snygga underkläder på nelly.se ocfh sexy.se!

Me love!

När lönen kommer ska jag shoppa lite sånt, hanky panky trosor!! Finns i stan vet jag. Alltid lättare när man provar, orka skicka tillbaks liksom:=


waoooooooooooooooooooooooooom.!


P.s va man sugen på mcdonalds innan, så e man inte det längre efter att tittat på dom bilderna.


Inte idag iaf:) Mohahahahahahahahahhaha.


swing it magistern,swiiiiing iiiiiiiit!

Av malin nilsson - 22 mars 2009 09:39

I skuggan av värmen, en svenska film om två unga människor som blir kära, men eva har en hemlighet, hon är missbrukare.

 Ja, detta va väldigt kort berättat, men ändå:)


Denna ska ja absolut se!!!!!!!!!!!!


Vill även se twilight, men fan den kanske kommer på dvd snart?


haaaaaj!


Av malin nilsson - 22 mars 2009 09:17

Fick en smärre panik attack igår, när vi tyckte oss höra en mus/råtta bakom min säng. Lät så jävla äckligt. Jag va sååå nära att hoppa genom fönstret!!


Sen kom vi på att grannen höll på med nåt skumt, borra lr nåt och jag blev lite lugnare.


Sen mitt i natten kom jag att tänka på detta igen och mitt hjärta stannade en halv sekund. Sen somnade jag om:)


Min syster vaknade en gång mitt i natten av att en skogsmus låg på hennes kind.


JAG HADE BOKSTAVLIGEN TALAT KOLAT AV!!!!!!!

Av malin nilsson - 22 mars 2009 08:05

Plus en kille, men det är inget ovanligt, är alltid en kille eller två med på våra träffar:) Dom smyger sig hit:)


Jättemysig kväll igår! Goda vänner, thaimat, robinsson och massa tjöt!

Precis vad jag behövde. Känner mig utvilad idag. Gott att sova själv, hihi. Lyx.


Ska jobba porten idag hela dagen, har inte jobbat där på ett tag nu så det känns ok.


im out!

Av malin nilsson - 21 mars 2009 15:21

Hade inte tänkt göra det idag, men har sån fruktansvärd träningsvärk i benen, så måste gå loss lite känner jag. Sen blir det mys för hela slanten!



ciao

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards