Alla inlägg under mars 2009

Av malin nilsson - 21 mars 2009 14:13

mina tre små söta, underbara grisar kommer te mig sen!:)


Så nu ska jag STÄDA!


Försöker smörja mina päron också. Gick sådär. Så nu får jag tänka ut något annat.


Swing it magistern, swing it!


Mums med thaimat ikväll och SKÖNT me en killfri lördag. Sova själv idag. yes sir.


Ha en UNDERBAR lördag vänner!.....å ni....använd KONDOM!!

Av malin nilsson - 21 mars 2009 10:20

Jag fick en; han åt TRE:) Men det va gott. Men han kom en timme försent. fattar ni lr, inte ok!!


Har en del å tänka på efter igår.

Å shit, jag ska på spinn core nu klockan elva, de känns inte heller riktigt ok:)

Men går man inte nu får man betala 75 kr, haha.


I smell u later helt enkelt, måste äta nåt, står chips här, det får duga.



Av malin nilsson - 20 mars 2009 13:11

Kom precis hem från jobbet och sitter och äter, lr a dricker lite lunch. En mf.


Sen jävlar, ut å gå, träna, handla mat, göra mat, systemet. fan, kommer ja hinna liksom? jo, men de tror jag.

MMh, ska äta sååå go at sen. Ni borde va avundsjuka alltså:)


Så synd att ja inte kunde hänga me på lördag C, men det kommer fler mysiga, härliga vårdagar!


Ok, nu kör vi!


peace!

Av malin nilsson - 19 mars 2009 20:50

Precis vart i stan på lite fika mys med goa brudarna! Hitta en annan go brud på vägen också alltså, hon va huuuuungrig. Som en varg faktiskt. Inte ätit på hela dagen. Inte ok!!


Skittrevligt!!

M smet sig lite innan, hon skulle va duktig och träna sig!


J skulle kommit idag, men vi ska ta det en annan dag.

Undra om man ska lägga sig tidigt idag? nja, vi får se, inte så trött faktiskt.


Ok c, mission ta kontakt med A, aight? Askul!!


Love!!!!

Av malin nilsson - 19 mars 2009 12:54

Självklart så går dammsugaren paj! Give me a fucking break!!


jaja, iaf köpa ny när lönen kommer för det finns INGET värre än när den inte funkar (allt e relativt:P) Jävligt arg iaf:)


Får lite gjort ändå, så


Im out!!

Av malin nilsson - 19 mars 2009 11:18

Här och äter frulle, en mf vanilj bidde det idag. Men ska  sitta högsta fem min till, måste städa så det e fint innan helgen, får ju faktiskt besök både fre och lör, lyx, lyx. Ska ta femtåget in till stora staden också,


swing it magistern swing it!!


p.s ska försöka övertala mamma/pappa å få l¨åna huset lr altanen iaf så kan ja ha låna drinkparty on my b-day. mys, mys. mitt plave e ju inte så stort va:P


hajjj!

Av malin nilsson - 19 mars 2009 09:15

Njae låter tveksamt. Men måste ju prövas till tacos nån gång, så man har ännu ett alternativ änna:)


Nu ska ja gå runt sjön, H e du på?..:) skulle du råka läsa detta just nu å är sugen så plinga meeeee!

Sen städa, sen...a fan ni läste ju igår.


Btw i love comments, inte smyga sig...aight:)


Fan nu måste jag get a move on. Dagarna går fortare än man tror, lr hur!!!


hoppas alla får en underbar torsdag och passar på att njuta lite av vädret för det ser ut att bli greeeeeat!

Av malin nilsson - 18 mars 2009 15:26

Att städa lite nu. Ok, inte mycket men lite iaf. Så e det lite mindre kvar tills imorgon. För städning står nämligen på agendan imorgon.

Promenad

Städa

In å fika med M&S, sötnosarna

J kommer hit senare på kvällen.


Tjillevippen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards