Alla inlägg under mars 2009

Av malin nilsson - 8 mars 2009 13:05

Sitter lite vid datorn nu och jag känner att hungern börjar komma farande...så C, pizza snart då! Och cola...mums!!


Partaj igår, vi va sex goa tjejer över hos V, drack, sjöng lipstick (jag var btw GRYM på roxette och ace of base, Mohahahaha, käka chips, drack bål, dansa, snackade girltalk och hade det mys.

Sen Kom B och M över. Det va trevligt. Så länge det varade. Vissa kan ju inte bete sig ibland, pinsamt. Men, men hans prob.


Vid kvart i tio hör jag nån säga " skynda er nu, vi ska ta tio tåååååget"

Herregud tänkte jag, svepte mitt vin och gick och tingelingade för säkerhetsskull.


Sen blev det taxi, för M skulle med in till stan. Vi kom aldrig till stan:P.

Vände nånstans vid partille, och så skulle vi till basic. Men ja hoppade det. Hem och nana. Ringde till M och sa såhär, vill du.....idag, så får du fan ta å komma hit nu, för annars somnar jag:)

Ja, han kom sen lite senare.


Seriusly...im just using him for sex."

Kan det vara såhär, att den du har det bästa sexet med, vill du inte vara tillsammans  med, för ni e HELT olika på alla andra plan.

Alla kan ju inte ge en allt, så man får ta lite av varje från alla:)

A, ni fattar hoppas jag...?!


Tack för igår!


Im out!!

Av malin nilsson - 7 mars 2009 15:09

Toppar vi det hela med två vitlöksmarinerade oliver...Love!


Kom precis hem nu, vart på systemet och ute och promenerat (ja vet, sååå duktig ja e:P)


Nu ska jag chilla lite, äta lite och in i duschen sen, sen vidare till V, tar ju bara 1 min så det är bra, hehe.


Vill faktiskt ha klänning idag, det e ju faktiskt fint tycker jag. Men vi får se!


Ha en trevlig Lördag vänner!


haj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards