Alla inlägg under mars 2009

Av malin nilsson - 4 mars 2009 13:29

Har varit på lite roadtrip idag, hihi. Först lämnade min bil, sen alingsås storken och Öb och sen vidare till godisfabriken. Tänk att jag har missat detta godisparadis:)


Nu ska jag städa lite, sen hämtar mamma upp mig efter jobbet så ska vi promenera lite, sen den brutala träningen ikväll=box. Hoppas jag får en lite snällare partner denna gången:P

WAlla magen!!!!!!!!!!

Av malin nilsson - 4 mars 2009 09:55

Här och försöker få i mig frukosten, vart hos läkarn precis och ska nu lämna bilen, sen ev in till alingsås en sväng. Mys.

Av malin nilsson - 3 mars 2009 22:04

Precis på de desperata hemmafruarna:) blir nog en bra säsong tror jag.

e sjukt sugen på redbull, funderar starkt på att börja dricka kaffe.


godnatt!

Av malin nilsson - 3 mars 2009 14:29

Ska lämna in min bil imorgon, V åker med mig, så jag slipper gå hem. Tack vännen.

Känns som bil kommer få va där ett tag, va ändå 6 punkter som måste fixas. Hoppas det inte går på multum. Men det blir nog lite grann. Så e de när bilfan inte kan fejka sig igennom en besiktning.)


Undar vad man ska äta till middag idag? Spaghetti kanske? ja, det tror jag allt.

Ska träna bodytoning ikväll. hoa hoa.


peace!

Av malin nilsson - 3 mars 2009 11:16

Nu ska jag ta bort min fuktmask overnight, och gå en promenix. Men jag ska allt puckla på mig en massa kläder, för det ser inte varmt ut allltsssååå!

Av malin nilsson - 2 mars 2009 15:14

På min skiva som P bränt till mig. Kommit på att jag inte gillar leona lewis. Men däremot så älskar jag savage garden. Konstiga saker man kan komma på ibland:)


Fortfarande inte människa (ifall ni undrar varför ja inte svarar i min phone:P)

Passar på att hinna me lite shit, sortera lite och städa undan. Gott, gott.


Malins do´s and dont´s.


do= live,love, enjoy, and learn.

dont= drink så motherfucking much.


haj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards