Alla inlägg under mars 2009

Av malin nilsson - 27 mars 2009 20:12

Shit båda paren är så bra, man blir avundsjuk (och jag blir inte lätt avundsjuk)


Men vete fan vem jag hejar på alltså..baggen lr den starka mannen?!


Hmm...ja, vi får se!!


Hurra för go fredag!


puss

Av malin nilsson - 27 mars 2009 19:01

Blir inget stan idag, så nu ska jag ist ta en lååång dusch me barnängen:) så god.


Sen chilla!! Så vill nån komma förbi på en fika så är ni så välkomna så!


men inte inom en timme, för så e ja i duscha!!


katjiiing!

Av malin nilsson - 27 mars 2009 16:44

Min lilla vän är ledsen. Då blir jag ledsen.


Inge bra alls


Idag har jag shoppat för alldeles för mycket pengar, väntat på p-piller recept i en timme, inte hunnit äta lunch så sitter nu å äter nachochips med guacemole. Så stressed, ska träna om en dryg halvtimme. Men sen blir de nog bättre. In å chilla med M! Cant wait. Käka lite go mat. Å kanske ta en fredagsdrink!:)


Peace ta hand pm varanndra, å ta aldrig varanndra för givet!

Av malin nilsson - 26 mars 2009 13:15

Med c idag!! Gick himla bra! Hoa hoa


Nu ska jag lägga mig å vila en timme, sen jobbet vid fyra.


haj!

Av malin nilsson - 26 mars 2009 09:52

C, mailade A och fått svar nu. Han rekommenderar playa del sol. Mycket pensionärer och dansmusik, men du får sluta tidigare så man själv får gå ut och festa och så. Fick ett nr till nån vincent. kanske kan va trevligt.


Nu ska jag ut och gå i det fina vädret! (men låt dig inte luras, alltid kallare än vad man tror, blåser lite gott också)


Jobbar kväll idag. Rätt ok, man får sova ut lite.


Imorgon blir det jobb, afrodans och sen lite bus med M. Antagligen middag istan och smak på en av hans galna drinkar, dark vader...Long island fast utan cola och mea jäger. En säger jag bara!! Ska på mrl kvart över tio på lör:)



PUSS!!

Av malin nilsson - 25 mars 2009 11:41

Idag när ja promenera runt sjön såg jag massa våriga saker. Hundar som va ute och spatserade, fåglar som sjöng och ankor som...ja, vetefan va dom gjorde, men söta va dom:)


Idag ska v me på boxen, men igår va de bara vi uppsatta, så får se va som händer. jaja, tjoooo på er!

Av malin nilsson - 24 mars 2009 23:20

riktigt i säng idag. Imorgon ska jag gå dubbla rundor. Ja vet, ja e cp:) Nä, men tänkte utmana mig själv och se hur det känns. Ta med en banan och så.


Det bor allt en liten hikare i mig trots allt! Im fearce!:)


gonatt sötisar!!!!!

Av malin nilsson - 24 mars 2009 21:13

Detta må hända, men håller det i längden?


Har ni nångång dejtat nån som är helt olik er själv, men ni är ändå lika?

NI har jävligt roligt ihop, men ni kan inte lita på varnndra?

Det som attraherar är...kommer inte på nåt ord. Är, nåt konstigt`?


jag säger såhär. Jag har roligt. Jag lever för dagen. Och det som händer, händer. Desteny people, desteny!!!!

Whats ment to happen, WILL happen.


I like you. Just a little bit.


i helgen ska jag iaf vara "MF" och detta står varken för modifast, mcfeast, lr motherfucker, Hahaha


peace!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards