Alla inlägg under juni 2009

Av malin nilsson - 4 juni 2009 16:48

Köpt present till syster nu, jättefint halsband med matchande armband.


Blev ingen spinning ikväll, för få anmälda. Va gott då!! Då blev det pizza ist:)


Ska hem en sväng nu, syrran e där. Sen imorgon drar ja till lysekil. Antingen e de skitbra, lr slutar de i katastrof och ja kommer hem på lör:)


haha pöz

Nu

Av malin nilsson - 3 juni 2009 23:00

Har jag bytt proppar, förberett lite städning och snackat lite skit med V, mår genast bättre!!


Tänker på min lille pompis som är i bulgarien och gottar sig. Den gottegrisen:)


Så vad står på agendan imorgon, jo jobba, promenix, spinning, beställa tid till frissan (sling å klipp) städa. Känns bra att jobba dagpass imorgon, så man hinner få lite gjort.


Idag tex, sov till tolv började jobba två. Då hinner man intre mycke alltså!!:) Äta frukost typ.


Jo en sak till, köpa present till syster som fyller år lördag.


I helgen blir det ev lysekil, men inte alls säkert, så om inte så hoppas ja det händer nåt skojsigt! Å så håller vi tummen för fint väder, även fast dom sagt att det ska bli sådär.


Sådärjaaaaa!!

Av malin nilsson - 3 juni 2009 21:24

Gått nån jävla propp här, tv och cd funkar inte. Å inte hårtork!! Orka!!


Ny grej. Prova minst en ny grej varje månad.


Juni: Börjar snusa. Catch lakrits:)


åååh ja som skulle titta på tv, får väl gå å lägga mig då, börjar kvar i sju imorgon.


natti natti

Av malin nilsson - 3 juni 2009 13:06

Sov lääänge idag också!


Nu ska jag slå en pling till J för han har ringt hela morgonen:)


Sov inte hemma i natt. Hmm...


hörs sen


tjooo

Sov

Av malin nilsson - 2 juni 2009 11:57

Riktigt länge idag!! Och om en timme ska jag tillbaks till jobbet. Urk så trött.


Drömt massa konstigt i natt och legat och tänkt, men det börjar klarna upp. Man får tänka på sig själv. Men inte lätt ibland. Men jag har det på g.

Kan inte skriva ut det här, och detta är överhuvudtaget inget jag pratat om speciellt mycke, känns som en grej man måste komma underfund med själv.


well, well fan va varmt det e:) Måste in i duscha!!!!


haj

Av malin nilsson - 1 juni 2009 22:17

Alla vill vi ha den, alla har vi någon gång blivit sårade av den.


Jag tror med tiden, lr iaf för mig så har jag blivit mer och mer sugen för något seriöst. Hus å vovve liksom:)


Det va jag inte det minstan sugen på för nåt år sedan.


Messat väldigt mycket med M idag. Om ditten. Och om datten.


To be, or not to be, thats the question people!


Love u

Ovido - Quiz & Flashcards