Alla inlägg under juni 2009

Av malin nilsson - 24 juni 2009 15:35

Min stjärna A på jobbet va sån drama queen idag va:) haha.


Ikväll blir det boxpass, härligt!


Har inget vettigt att skriva idag alls. Längtar till helgen, liseberg på fre och grillfest på lörd. Mysa med M också.


så hej på er!

Av malin nilsson - 23 juni 2009 17:17

Är när någon gör honom ledsen. För han e ta mig fan den snällaste personen som nånsin gått i ett par skor.


Att du kan med att ringa å säga så asså...Så jävla lågt. Så som pappa ställt upp på dig. Låtit dig jobba, ringt å väckt dig, behövt oroat sig över om du kan jobba lr om du har en av dina "perioder", ställt upp med pengar, köpt cigaretter till dig, glasögon, ja asså allt möjligt. Detta är bara en bråkdel.


Man säger inte så, asså har du ingen som helst moral i kroppen. Sen om det handlar om avundsjuka från hans sida, det skiter vi fullständigt i. Man att ge han en sån ordlig örfil, det ska du ge fan i. Inte till han. Inte till den enda som ställt upp på dig så. INTE OK!!


Mamma såg på han att han blev änna knäckt efter det samtalet. Fan asså.

hade jag sett honom nu, hade jag tagit ett rejält snack med honom, men bäst att inte lägga sig i.



Haft en skön, slapp dag vid lensjön. Nu ska jag träna, och möta min fru där. (om hon inte ligger kvar i bunkern asså:)


Kärlek till alla människor som har ett gott hjärta och som vet hur man använder det. Bli aldrig bittra!!


im out.

Av malin nilsson - 23 juni 2009 12:42

Har precis gått runt sjön med mamma, och sitter nu och äter frukost. (kalaspuffar i vaniljyoghert och macka)


Jag å J drar och solar i lensjön, så för er lediga kom dit vetja!

Vågar man bada idag tro? Tror inte det, men jag ska försöka:)


Sen hem vid femtiden käka lax och sen träna ikväll.


pöz

Av malin nilsson - 22 juni 2009 19:46

Å det va jävligt jobbigt. men ändå skönt. mår så myckr bättre när jag tränar några ggr i veckan.


sådeså:)

Av malin nilsson - 22 juni 2009 17:18

Liebe!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards