Alla inlägg under juni 2009

Av malin nilsson - 18 juni 2009 10:07

Ju blivit en mys mys förmiddag här nu när det regnar och allt, men jag gick hem nu. stör mig på två saker, men dom sakerna är inte så lätta att säga rätt ut. Men ja får väl ta de me honom unxer dagen.


Nu hem till mamma å äta frulle.


kisses!

Av malin nilsson - 17 juni 2009 14:18

Å det va änna skönt!


Nu ska jag köpa sallad från ancona, kyckling. mumma.

Av malin nilsson - 17 juni 2009 09:37

Vaknade nu av att syster ringde. Jag ska jobba imorgon, kvällen. Bra där! Need the money bad så ja kan lägga undan till Thai.


Nu ska jag sova lite till, sen promenad me mamma. Inte gått på två veckor, får se hur det känns.


tjaaa

Av malin nilsson - 16 juni 2009 15:18

Sluta nys på mig din gamla geeeeet!!!


Kärlek!!

Av malin nilsson - 15 juni 2009 21:20

Mycke till semester och ledighet. Sol, bad, grekland och massa annat skojsigt.


Om två veckor blir det en liten tjejtripp, askul. Å helgen efter nu träffa S. Min lila homiegirl.


pyss

Ovido - Quiz & Flashcards