Alla inlägg under juni 2009

Av malin nilsson - 28 juni 2009 12:53

Ångest.


Känner mig som en jävla idiot. Och blev jättefull och sa massa konstigt tll M igår. Han blev skitledsen. Sen lämnade han mig i en taxi och jag blev skitledsen.


Allt började med att jag och P gick och köpte cigg på statoil. Kanske var borta lite längre än vad man borde vart. Men vi hade skittrevligt, pratade om allt möjligt. Jag började tvivla på mina känslor och va nog brutalt ärlig mot M. Har lite minnesluckor.


Idag känns det inte bra iaf. Försöker få tag på han, men inget svar.


wish me luck.

Av malin nilsson - 27 juni 2009 14:38

Hade en jättemysig kväll på Liseberg igår, timmarna bara suasde förbi (vann massa choklad också som jag sa jag skulle ge bort, men som ja kom på idag att det e ganska gott att ha å mumsa på:))


Tyrolen, massa spel osv. Inga åkattraktioner dock, det får bli en annan dag. bara åka, åka åka! Kör ba kööör:)


Sen över till V en timme, men fan ja va så seg så jag å M gick och la oss.


Idag har jag och min woooonderbara mamma gått till nääs och fikat, badat och gått runt sjön. Helt underbart i solen. Blev brun också faktiskt.


Ska strax börja gör sig iordning så lätt inför grillfest ikväll.


handla käk också. Får la köpa lite körvar och potatissallad å nåt kött kanske. Och dom obligatoriska vitlöksoliverna! MUMS!!!!!


ha en underbardag!!

Av malin nilsson - 26 juni 2009 15:58

Har brått nu asså! lisse med bästa brudisarna ikväll å kanske bästa killisarna me:)


ska ta bilder. kanske en på mig upp å ner i balder, wehooo


puz

Av malin nilsson - 25 juni 2009 11:41

Grymma igår, jag å min fru!


Idag hade jag tänkt, en masa massa saker, men vad bidde det?


Orkar inte ens gå å lägga mig å sola för å v ärlig, börjar jobba två, så ska äta en god frukost och unna mig en glass Inne!


sådeså.


puss

Av malin nilsson - 24 juni 2009 15:57

Imorgon ska jag ta tag i saker och äntligen köpa en grill, som vi kan ha här på baksidan. Tänkte åka till jula och kolla.


Innan det läkarn och promenad.


Sen jobba kvällen.


its all good baby, its all good:)

Ovido - Quiz & Flashcards