Alla inlägg under oktober 2009

Av malin nilsson - 18 oktober 2009 16:54

Och oväntade besök.


Igår var vi på Basic av alla ställen. Ha, ha, kul gå dit nån gång ibland.

Det var jag och E och J och R (?) Och sen träffa vi C A och hennes kille (jackpot btw där, hur go och trevlig som helst) U go!


Kvällen var bra, men några oväntade inslag och gästspelanden. Men det var bra, jag lärde mig mycket om mig själv under kvällen p.g.a dom beslut jag tog!

Och när jag pratade med en viss person så kände jag mig inte i underläge längre och det var så jäkla skönt! Att man verkligen har mognat, växt och ser saker annorlunda nu för tiden. Fy fan vad bra!

Sen är man inte mer än människa och jag som person är och kommer alltid förbli en känslomänniska. Men jag gillar det...om ni förstår vad jag menar när jag säger att, jag ger mig hellre in i leken och tar en "smäll" då och då om jag vet att jag gör det for the right reasons. Om jag vet att jag gör det för mig lr för någon som jag älskar.


Sen sa jag en sak till min fru igår också, men hon förstod att det var "konstruktiv" kritik och jag tycker det är viktigt att man säger såna saker till sina vänner (jag hade gärna velat veta om jag gjorde nåt fel, lr opassande)

Men jag känner ju henne SÅ väl, så vet att hon tar det på rätt sätt. Love u!!


En sten lossa också igår, efter ett sms där ett svar var väldigt barnsligt i mina ögon, så gjorde det att jag bara släppte det..Ibland kan behöva se saker en extra gång för att kunna släppa det, lr iaf ta det för vad det är.


Fan jag och J sov typ till fyra idag. Hur sega som helst. Som 2 små druggies liggandes här, väntandes på sin första fix...den underbara coca colan som man så desperate behöver när man vaknar en söndagsmorgon då man kvällen innan blandade vin, cider, sprit och en j*vla massa shottar (bl.a 2 med banan smak, som jag tyckte va SÅ goda igår) wtf liksom)


Men Tack för igår alla ni söta.


Nu e Malin hungrig!

Av malin nilsson - 18 oktober 2009 16:53

  

Av malin nilsson - 18 oktober 2009 16:51

  

Av malin nilsson - 18 oktober 2009 16:49

  

Av malin nilsson - 17 oktober 2009 13:19

Bli det mys hemma hos mig lille J kommer och det är hans birthday idag! Grattis min vän, loooove u.

E och ev S och kanske V kommer också.


Så sugen på att dricka vin och snacka skit idag!!!!


cant wait.

Av malin nilsson - 17 oktober 2009 13:17

M!


Jag har en vän, som jag tycker sååå mycket om!

Är så glad att jag har honom i mitt liv och han har så många bra egenskaper!


Snäll, rolig, crazy, generös, givmild, omtänksam...and it goes on and on!


Vi gillar att gå på bio, gå ut och käka och festa:)


Kärlek till dig min vän.

Av malin nilsson - 17 oktober 2009 10:02

Obsession.


Så var det. Jag var dum, ung och kär. Jag hade misstankarna där hela tiden. Men vad är det dem säger...kärleken är blind??


Vet inte riktigt om jag håller med om det, utan det är mer en önskan att JAG ska vara den person som förändrar dig, JAG ska lära dig om kärlek och med MIG kommer du vara annorlunda.

Det är dumt att tänka så...För den enda som kan förändra sig själv, är du själv.


Nu när jag ser dig, så är det helt andra tankar som snurrar i mitt huvud. Att du är en ganska låg människa. Som måste såra andra människor för att du själv ska känna sig som kung..jag menar, finns det inga andra sätt att känna sig manlig på?!(dålig självkänsla så det heter duga)

Detta är så omanligt som det kan bli i mina ögon. Och tänk, en gång i tiden var du den manligaste jag visste!!


Tur att man förändras:)


Ångara inte tiden vi hade.

Det var både mitt BÄSTA och mitt SÄMSTA förhållande. Då kan ni ju förstå vilken berg och dalbana det var, varje dag. Många känslor i omlopp må ni tro.


Och detta är lite pino att erkänna, men det som fick mig att gå, va inte när jag fick veta allt om dig. Nä, det var när jag inte hade några ursäkter kvar, att säga till mig själv, mina vänner och min familj. He had me in his hand så att säga.


Man lever bara en gång mina vänner! Lev, njut av livet OCH var rädda om er!


Peace out!

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 21:04

tre MMM av fem möjliga:)


Den var bra. Inte mer. Alltså inte en jättebra film, men helt helt ok.


Vissa scener var helt suveräna, och man kände nåt. Men i stort så gav den inte så jättemycket.

Men den va bra:)


Trevligt att gå på bio och träffa V E och S som alltid!!


Pözz, nu ska jag slappa lite, vara på gymmet imorgon hela dagen...


haaj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards