Alla inlägg under oktober 2009

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 15:27

  

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 15:25

  

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 15:23

  

Nu

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 15:11

När jag vart ute och åkt en sväng, åkte det förbi en bil där det stod lerum måleri ab, så jag började uttala det på skånska. Å så satt jag å garvade åt mig själv i säkert tio min. Helt sjukt, hoppas ingen såg...


Pröva själva LERUM MÅLERI AB mohaha

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 12:45

Ikväll, ska bli grymt mysigt! med S, E och V.


mys på hög nivå!


Det snöar ute..tror jag?! hmm, weird.

Oh

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 10:20

Thank u susan for serving the cheezier snack! Kom ni ihåg den gamla reklamen.

Äckligt farligt att ha ostbågar hemma på morgonen iaf, lätt att det blir ens frukost. I know, im NOT normal:)


Nu till en annan sak som är väldigt jobbig för mig


Nu har jag hämtat ut mina allergitabletter (som jag tar på sommaren mot GRÄS) Och tagit dom i två dagar, då har förkylningen avtagit lite grann, men e nog en "vanlig förkylning" jag fått.


Men ändå, när jag blev förkyld i torsdags kväll så kom det nästan som en reaktion. Boom säger det bara! Å ögonen blir röda, hals å öron kliar och nysningar.


Orkar inte med det, allvarligt talat!

Behöver en diagnos (Å hade inte tänkt å sniffa kortison hela mitt liv heller)


Jag vet att det bara är en själv som kan ta tag i sina problem, men TRO mig, vart hos läkarn för detta säkert hundra ggr!


Nä, nästa gång ska jag säga att jag vill gå till botten med problemet, ta mig till en allergiolog ELLER diagnos okänd:)


För även om jag skojar och så, så tycker jag detta är jobbigt. Inte roligt att höra att man ofta är förkyld bla bla bla.


Nä, nu jävlar!


adios!

Av malin nilsson - 16 oktober 2009 07:48

Rinner! Men är uppe tidigt och försöker få tag på vår samordnare för att kolla om jag kan komma på mötet ändå!

Ja det där låter inte helt sunt tänker ni, men måste verkligen vara med, jätteviktigt möte denna gången.


Såg ni from gs to gents igår kväll på mtw? såg ni e6? whoooo.


ok im back on the ringit sen zooova och förhoppningsvis möte klockan elva dåråå


god morgon!

Av malin nilsson - 15 oktober 2009 19:13

Sitter här hemma och har frossa. Inte bra, inte bra. Men ska ringa till samordnare imorgon, för jag vill vara med på mötet imorgon kl elva, det måste jag bara.


Förkyld suger k*k!


Man får unget vettiht gjort man orkar inte prata med någon. Det enda man orkar är att sitta framför tvn och äta ostbågar typ:)


Så jääävla onödigt!


Mina biopeople hör av mig imorgon förhopningsvis mår jag bättre då. I hope so puzz puzz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards