Alla inlägg under oktober 2009

Av malin nilsson - 6 oktober 2009 21:56

Christine, sen borsta gaddarna sen SOVA!

Av malin nilsson - 6 oktober 2009 15:34

Månaden är lite speciell på jobbet. Den 16 är allt jag säger. Då blir jag glad lr så blir jag inte glad och då kommer klorna fram.

Kan inte prata om det, men det lär ju märkas.


phu.

Av malin nilsson - 6 oktober 2009 13:03

till apoteket och köpa medicin.



Av malin nilsson - 5 oktober 2009 23:03

Alla som känner mig vet att jag inte är den som "ligger runt" mycket. Jag kan gärna hångla och mysa och sånt, men ska man ligga så måste man känna det där extra(Som A och jag diskuterade en gång, det är liksom inte värt det annars) Däremot så dömer jag absolut inte , det vet ni som känner mig också, såna som gör detta!


More power to u liksom!


Jag säger såhär, man ska göra det som känns bra för en själv. Enkelt lr hur? Känna efter med magen, det är där det sitter.


Ska på date med I snart. Typ bio lr nåt. Känner inget speciellt för honom. Men han är trevligt och lite mysig. Finns helt klart en attraktion där. Så det kan nog bli mysigt.


Man ska inte döma ut folk för fort, alltså jag menar, man behöver ju inte gifta sig bara för man går på date. Man kan bara helt enkelt ha det trevligt ihop.


Svårt att sätta finger på ibland, varför man gillar någon....En blandning kanske av kemi, utseende, personlighet och lite mystik.

Hmm, ja.


Fan ligger hemma sjuk, så ska vara hemma imorgon också. Usch inte kul alls! Det suger K** med andra ord. Men vad ska man göra liksom? Inte kan man passa på att få saker och ting gjorda heller, för man orkar ingenting.


peace out!!

Av malin nilsson - 5 oktober 2009 15:26

Ser ut å känner mig som fan!


Måste ta en tripp till apoteket och affären, men vetefan om ja inte väntar tills imorgon och äter tunnbröd med smör idag ist..

Ltk

Av malin nilsson - 4 oktober 2009 20:10

Jobbade på deras jubileumsfest igår. Oj, oj, oj va ju inget drag i baren direkt:)

Så jag stod mest och chillade, tittade på när dom gamla dansade haha Ps pappa, fan vilken stjärna han är! Ser så mysigt ut när dom dansar, buggar och sånt.


Käka svingo buffémat, fläskfilé, kyckling potatissallad, tårta osv.

Så, ja det var chill. Inget drag. Men chill.


Undrar om jag kan jobba imorgon? hoppas det, men får se hur jag känner mig.


pözz

Av malin nilsson - 4 oktober 2009 18:22

  

Av malin nilsson - 4 oktober 2009 14:34

Usch, känner mig helt knockad!!


Håller nog på att bli sjuk.


hejdå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards