Alla inlägg under oktober 2009

Av malin nilsson - 11 oktober 2009 19:22

Två knäckemackor med kalkon och avocado och ett äpple, sjukt gott pålägg!! Mums.


Bokat biodejt tills på fredag också, mys! Så nån mer som är sugen på filmen Fame, så blir det fame på fre.


Hoppas på utgång lör!


Nu ska jag ta mig en dusch och hoppa i mina myskläder!

Men först titta klart på detta program.


pözz på er!

Av malin nilsson - 11 oktober 2009 16:06

Va inte riktigt som andra mornar! Skulle snooza fem minuter tänkte jag...helt plötsligt så hade det gått en timme, haha helt sut!


Sen, såg jag tre älgar när jag gick till jobbet, dom bara stod och glodde på en lekpark:) Så jag tog en omväg. Stod och tveka skitlänge hur jag skulle göra. Lite komisk sits faktiskt.


Well, well.

Nu har jag käkat middag, spaghetti och köttfärsås och ska iväg och spela badminton om ett tag, två timmar typ.


haaaj!

Av malin nilsson - 10 oktober 2009 12:06

ÅÅh va gott med sovmorgon idag! Gick och la mig runt elva igår kväll.

Ska börjar jobba om en timme typ, så jag vet vad jag ska göra ikväll.

Och tidigt imorgon.


Så, ja!


hejdå!!

Av malin nilsson - 9 oktober 2009 21:16

Är tydligen back in town" så att säga!

Yo go girl säger jag!

Vad härligt att hon hittat tillbaks liksom...Lämnta den där bobby brown och rett ut sitt liv!

Lr va vet jag liksom, men nåt i den stilen måste det väl varit?!


Ja, anyway, whitney...drugs are for slucks, remember that girl!

Av malin nilsson - 9 oktober 2009 20:58

Vad är det ordspråket säger...riktiga vänner gråter och skrattar med dig i en jolle, men icke riktiga bara i ett slott..?! Naeeee, fan så går det inte, men ni fattar va. Nåt i den stilen är det ju faktiskt.


Vill skriva ett inlägg och hylla just vännerna!


Ta dom aldrig för givet och tänk på att dom växer inte trän!

Ställ upp när dom behöver prata.

Uppmuntra.

Tänk på att alltid vara ärlig, för det uppskattas. Det är just därför man går till vänner och frågar om råd, för man vill ha äkta råd. Även om sanningen ibland kan "såra" så är det ändå det man vill ha och höra!


Och massa annat, ni fattar haha.


Så PUSS på er jag ÄLSKAR er och vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan er, ni fina, fina människor som förgyller ens vardag och andra dagar!

Er man kan skratta med och även gråta om man så behöver..(Även om jag har svårt att gråta inför andra, så vet man ATT det är tillåtet)


Nu är jag halvvägs genom idol, baguetten börjar ta slut och jag har endast en oliv kvar...Nu tar jag den!! Mums. Ingen som vill hångla med mig idag, i promisse. Garlic så in i fan, hahaha!


im out!

Av malin nilsson - 9 oktober 2009 19:38

Nu är partytjejen inne i stan!


Å jag har bestämt mig för att ha myskväll med mig själv! Fan va mys!

Ska åka och köpa lite gott att äta, baguette, räksallad pch oliver.


mummmmmma

Av malin nilsson - 9 oktober 2009 15:28

Trött allllltssssåå!


Får se hur det går på badminton


Lär ju få stryk fett

Av malin nilsson - 9 oktober 2009 15:04

Avocadowrap!


Ta en avocado, gröp ur köttet och blanda med två matskedar philadelphiaost (den med minst fett)

Bred ut detta på en fullkornstortilla, lägg på sallad, paprika och rostbiff!


Perfekt lunch.


Lax med feta!


Ta en firre, lägg den i en ugnsform, lägg på fetaost och creme fraishe med nån örtsmak, in i ugnen på 225 grader i en kvart, 20 min!


Perfekt middag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards