Alla inlägg under februari 2010

Av malin nilsson - 9 februari 2010 12:51

Mår inge bra!!!


Usch ska nog gå och lägga mig igen, jävla jävligt det är att va sjuk. Kände det redan igår. blä.


hejdå!!!!!

Av malin nilsson - 8 februari 2010 18:52

gör jag det då lätt för mig. Är det jag själv som sätter mig i denna sits?

Kanske, kanske inte.


När jag närmar mig, går du iväg...När du nämar dig, går jag iväg.


Du har SÅ många kvaliteter som jag uppskattar. Men du behöver också lära dig så mycket.


Som att prata, att vara ärlig mot dig själv.


Alla tjejer vill ha en kille dom kan "leana på" Nån trygg, säker stabil som står stark när stormen går.


Jag må vara en stark individ. MEN, jag kanske också vill bli swept of my feet ibland.



Är det du och jag?

Av malin nilsson - 8 februari 2010 12:06

OOh, känner mig lite förkyld och hängig, MEN idag ska här städas! Rum, för rum!


Vi börjar med hallen lr va tycker ni?


Men vi hörs senare, pözz på er

Av malin nilsson - 7 februari 2010 16:00

Riktigt trevligt igår!!


Trevliga människor och de flesta som man kände va typ där, aaaskul!

 Ska åka och äta med en viss E nu och skvallra lite. Hon va full kastrull!!

Inte jag så farligt faktiskt.

Tror man blir lite, när nån av ens vänner blir jättefull så hejdar man sig lite.


Vad ska jag skriva liksom, let the pictures speek for it self!


Ni är UNDERBARA!


Och du....du e fan inte klok! Du vet vem du är.


Hejdå, nu käkar vi va!


Av malin nilsson - 7 februari 2010 15:54

  

Av malin nilsson - 7 februari 2010 15:52

  

Av malin nilsson - 7 februari 2010 15:50

  

Av malin nilsson - 7 februari 2010 15:48

  

Ovido - Quiz & Flashcards