Alla inlägg under februari 2010

Av malin nilsson - 21 februari 2010 14:19

2 tips, skuggan "oyster" från M.U.S Väldigt , väldigt fin färg på den babyn!

Lite bronzig, men ändå ljus.


Sprite light, kolla färgen, do i need to say more? Helt lovely:)


Nu är betnér bokat, sjukt kul!!


Och idag fyller Bästa M år, hurra, hurra, HURRA!!


Tänk att vi är 27 nu. Thats just sick!!!

Av malin nilsson - 21 februari 2010 14:17

  

Av malin nilsson - 21 februari 2010 14:13

  

Av malin nilsson - 21 februari 2010 14:12

  

Av malin nilsson - 21 februari 2010 14:11

  

GOD

Av malin nilsson - 21 februari 2010 12:58

Morgon!!

Av malin nilsson - 21 februari 2010 02:11

Som jag ser det ,så har man en familj man föds in i. Du väljer inte "vilken" du får. Har man tur, som jag, så hamnar du i en jävligt bra familj. Med dom bästa föräldrarna och syskonen.


Sen har jag en familj också som man väljer sj, dvs sina vänner.


Vad hade jag gjort utan mina två familjer?


Ni betyder allt för mig och jag känner mig otroligt blessed av att få ha er i mitt liv. Dela både glädje och sorg med. Skratta med och gråta med. Flamsa med och prata allvar med.


Säger inte ofta att jag älskar er (detta är svårt i vår fam/släkt) men gör det verkligen from the bottom of my heart och jag hoppas att jag visar det bättre än säger:)


Actions speaks more then words right.


Saknar min syster i Stockholm. Ibland kan jag tycka att det känns väldigt tråkigt att hon inte bor här. Att man träffas så sällan.


Vi är väldigt lika vi två. Men också olika.


Vad vill jag säga med detta då, inget mer ä att ta inte folk för givet.


Äh shit nu är det dags att ZOVA, big time.


ZZZzzzzz.


Av malin nilsson - 20 februari 2010 13:16

Mysig dröm jag hade i natt:)


Igår hade jag och E lite fredagsmys, lite cider och öl och tjöt. Löste som sagt inga världsproblem igår HELLER, men bad gör det? Hurra för bra grannar/vänner som bor 2 meter ifrån än!


Va helt insatt på att göra absolut NADA för jag somnade efter jobbet, men sen blev jag lite piggare. Får kolla på min wallander film nån annan dag, kanske imorgon innan jobbet?


Läste en sjuk bra blogg igår!!


Kommer lätt so lite ämnen att prata om därifrån.

Lite då och då. Om man ej har inspiration.


Nu ringde min goda vän V och varmade mig för att man får ej ut bilen utan att skotta typ, så det var bra. jag får gå ut i tid idag innan jag drar!!


Pöz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards