Alla inlägg den 9 november 2011

Av malin nilsson - 9 november 2011 16:35

 

Av malin nilsson - 9 november 2011 16:23

Fick ett väldigt trevligt mail, såhär på eftermiddagskvisten. Ni vet, det var ju två journalister nere i Bodrum och gjorde ett repotage om mig som reseledare, som kommer visas i tidningen på alla novairplan. Fick läsa igenom texten nu, sjukt kul och en riktig energi/confidence boost! Inte sett bilderna än dock, men de kommer nog vara bra...hmm, glansiga å fina mitt i 45 graders solens strålar!:) Kul!


Nyss hemkommen från Lerum, haft en liten mysträff med min fina vän F. Drack en god och krämig latte, gott!

Nu väntar tre dagars jobb, gott, då mår jag bra! Imorgon väntas också en lång, härlig promenad med efterföljande kaffe med en av de bästa jag vet. Kul! Mohahahaha.


Ikväll blir det boxpass, oj det var INTE igår, ska bli spännande och se hur det går. Box är bland det roligaste jag vet, man är HELT slut efter ett sån pass, om man ger allt. En otrolig känsla. Ja, jag erkänner, tränar sjukt mycket nu. Men så länge det känns bra...är det väl bara att köra på?


Nu ska jag strax fixa lite mat (Lr värma i micron, rester..) och sen fixa lite för att sedan dra iväg. Så jag säger hejdå och vill önska alla en fin Onsdags kväll, missa inte Greys ikväll, mycket fin att vila ögonen på där...och jaja, en väldigt spännande serie också, såklart. 2 flugor i en smäll.


Tittade på biggest looser igår, shit vilka starka människor som VÅGAR gå ut i tv med deras problem och oj vad de kämpar. Väldigt känslosamt program faktiskt, mycket starka känslor man får vara med och dela med dessa människor. All respekt alltså. Shit.


Hej så länge! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards