Alla inlägg den 14 november 2011

Av malin nilsson - 14 november 2011 16:24

Det är just vad jag har haft! Det hela började i fredags på La casa i baren där, OTROLIGT trevlig personal, vakter och gäster så man fylldes med den där härliga positiva energin! Sen har jag jobbat på statoil Lör, sön och också mötts av härliga människor så man kan inget annat att göra än att le! Le konstant, nemas problemas!:)


Jaha, och så kom Måndagen och vad sker? Vaknar mitt i natten med MIGRÄN?! Det händer typ inte, kanske haft migrän 4-5 ggr i hela mitt liv. Ni vet den här kraftiga huvudvärken som gör att man måste ligga i ett kolsvart rum med blöt handduk på pannan. Ok, jag erkänner jag har haft lite, lite bitande huvudvärk sen i Lördags, men så i natt bröt det liksom ut, från helvettet ungefär. Så det var mysigt, hela dagen förstörd. Jag är väldigt mån om mina dagar förstår ni, så när nåt sånt här kommer i vägen så blir jag lack. SAMTIDIGT så vet jag att när man mår så här, ja då ska man passa på att vila, så det ska jag göra. Kolla lite film och sådär. Så börjar vi om veckan imorgon ist...På tisdag. schizofrent.


Asså, nu har jag tagit tre tabletter och den försvinner inte, man börjar ju undra, vad sker? Aj,aj, aj. Har ni huvudvärk ofta?! Kanske ätit för lite? Kan vara det, vi får se.


Jajajajaja, hejdå på er nu ska jag fortsätta muppa.


P.s imorgon ska jag skriva om en spännande sak. Ska ju göra en grej snart. Och jag är otroligt spänd på hur detta kommer vara, kännas och framför allt sluta. Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards