Alla inlägg den 15 november 2011

Av malin nilsson - 15 november 2011 10:22

Där kom halsontet också, usch känner mig inte kry! Bajs på den! Men, så är det ibland. Vila och mycket vatten lr hur är det man gör?



"It just gonna be like u and me there:)" Några ord från min kära kille. Orden talar om hur läget är i gumbet nu, när det inte är några turister där. Asså, ska bli så otroligt spännande att åka dit. Ja, just det har nog inte hunnit berätta för så många, åker tillbaks 1-16 dec. Detta är bland det mest spännande... Hur kommer det kännas att komma tillbaka? Kommer mina känslor för honom att kännas likadant? Vad ska vi göra hela dagarna? Kommer jag älska att vara där..lr kommer jag vilja åka hem efter en vecka? Kommer vi umgås mycket med hans familj och sådär? Waaaaa, jag har ingen aning. Sådär pirrig är jag.

Ska bli ul att packa iaf, för två veckor och inte för 6 månader, liiite lättare:)


Nu ska jag sova, min kropp vill inte riktigt vara uppe..bäst att göra som den vill...jag menar, det är ju ändå mitt tempel!:)


Önskar er en fin dag och hoppas ni är friska och krya där ute, inte förkylda, har huvudvärk och sån skit.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards