Alla inlägg den 21 november 2011

Av malin nilsson - 21 november 2011 21:26

Har precis haft en privatlektion i iphone av A. Ahahahaha att ja inte dog, hur ska man man veta att man går in på safari för att komma ut på nätet? Jojo! Gäller att hänga med i svängarna, fast jag gillar mycket som man gjorde mer av förr, som att skicka riktiga brev, spela bordspel och äta makrill i tomatsås(?). Ok nog om det.


En fin tanke för dagen är, att vänner./familj..de är verkligen som den gamla klyschan, som stjärnor. Det är inte alltid man ser dem på länge, det viktiga är att det är inte det som definerar en vän/kompis utan känslan om personen och att när man träffas är allt som vanligt...Kan ju gå år liksom, men så är det. Ibland önskar man att man kunde knö in alla man tyckte om i ett och samma rum och träffa dem varendaste dag, men livet funkar inte så. Och alla har ju samma, man jobar olika, man jobbar kanske oregelbundna tider m.m Det är väldigt enkelt och det är en härlig känsla.


Nu har jag lite huvudvärk, känner mig lite trött, ska nog gå och lägga mig tidigt imorgon. Tänkte träna och promenera imorgon, då jag inte jobbar.


Frisören idag, klippte av en bra bit och gjorde endast lite slingor. Föredrar lite mer, men ska låta håret "vila" fram till våren och sen fylla på med mer. Det var rejält slitet. Ibland behöver man kapa en bit, känslan är underbar efteråt!


Nu säger jag tack och hej!

Av malin nilsson - 21 november 2011 21:26

Har precis haft en privatlektion i iphone av A. Ahahahaha att ja inte dog, hur ska man man veta att man går in på safari för att komma ut på nätet? Jojo! Gäller att hänga med i svängarna, fast jag gillar mycket som man gjorde mer av förr, som att skicka riktiga brev, spela bordspel och äta makrill i tomatsås(?). Ok nog om det.


En fin tanke för dagen är, att vänner./familj..de är verkligen som den gamla klyschan, som stjärnor. Det är inte alltid man ser dem på länge, det viktiga är att det är inte det som definerar en vän/kompis utan känslan om personen och att när man träffas är allt som vanligt...Kan ju gå år liksom, men så är det. Ibland önskar man att man kunde knö in alla man tyckte om i ett och samma rum och träffa dem varendaste dag, men livet funkar inte så. Och alla har ju samma, man jobar olika, man jobbar kanske oregelbundna tider m.m Det är väldigt enkelt och det är en härlig känsla.


Nu har jag lite huvudvärk, känner mig lite trött, ska nog gå och lägga mig tidigt imorgon. Tänkte träna och promenera imorgon, då jag inte jobbar.


Frisören idag, klippte av en bra bit och gjorde endast lite slingor. Föredrar lite mer, men ska låta håret "vila" fram till våren och sen fylla på med mer. Det var rejält slitet. Ibland behöver man kapa en bit, känslan är underbar efteråt!


Nu säger jag tack och hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards