Alla inlägg den 22 november 2011

Av malin nilsson - 22 november 2011 22:06

Idag har jag haft en liten mini pre jul här. Dukat upp med tomtar, glögg, vörtbröd och skinka. Ok, nu överdriver jag. Jättemycket. Helt crazy faktiskt. Såhär var det, jag var och handlade och ser att de börjat sälja vörtbröd, som jag fullständigt älskar, så några sådana har slinkit ner idag. Önskar jag kunde säga att jag åtminstone drack julmust till, men nää...cola light.


Annars har jag tränat, vart på ett möte, vart hos läkaren, hälsat på mor och far ( Fick en himla käck grej av mamma, tack!), pratat med Z, filurat och sådär. Tänte städa...men av nån anledning kommer det alltid långt bort från mina prioriteringar. Har blivit bättre, men det är verkligen något jag jobbar på, då det inte tillhör en av mina bra sidor. Aldrig på jobb, då ska det skina, men hemma. Så jag tänkte på Torsdag, då blir det städning. Golv och sånt.


Ska gå och sova nu, imorgon ska jag jobba, kvällspasset så tänkte hinna promenera och träna. Wish me luck


Hoppas ni haft en fridfull Tisdag.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards