Alla inlägg den 17 november 2011

Av malin nilsson - 17 november 2011 09:34

Jag har lärt mig SÅ MYCKET under min tid i Turkiet. Om mig själv, om andra, hur man är en bra reseledare, men det viktigaste jag tagit med mig från tiden därifrån är hur viktigt det är att vara proaktiv. Proaktiv är du när du ligger ett steg före. Men för mig innefattar det också att sätta sig själv först, prioritera, aldrig tappa fokus plus ta ansvar, för ditt liv, dina val. Ganska enkelt egentligen. Fast igår var jag inte så proaktiv, hade ingen spolarvätska, så såg ingenting när jag körde bil. Smart, nej. Köpte såklart spolarvätska på första stopp...så jag var halvproaktiv.

Har en läkartid klockan elva..jag är proaktiv, för även om jag inte känner mig dödssjuk, så anser jag att jag förtjänar en tid med en läkare. Så borde alla tänka, viktigt att man sätter sin hälsa, allra, allra först. För har du inte den...Ja, vad har du då egentligen?

Så, ja, jag ville bara dela med mig av detta fantastiska ord. Använd det, var proaktiv! ( Och allt vad det innebär, malinway) Jag lovar, det är det viktigaste du kommer göra i ditt liv, om du inte redan lever såhär!!


Nu är det nån jäkla skit på tv, nån reklam om nån h20 mopp som tar alla fläckar även dem man inte kan se HAHAHA!


P.s Imorgon har jag en het, het, HETARE dejt med Milla, Edward, Jacob och Bella. Im so excited!!!!! Undra om jag ska låna alla twilight filmerna ikväll och ha ett litet filmmaraton med me, myself and i? Ja, det får nog bli så. Absolut sista filmen iaf! Måste komma ihåg varje detalj innan jag ser den nya imorgon...Sa jag att jag var excited?!:)


Då vill jag önska er en fin dag, kom ihåg DU är värdefull och gör världen bättre för många människor.

All kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards