Alla inlägg den 2 maj 2011

Av malin nilsson - 2 maj 2011 19:38

Känner mig verkligen hemma här hemma Inte så konstigt kanske, har ju faktiskt bott här en gång i tiden och mina föräldrar bor här. Inte sååå konstigt nej! Men ändå, trodde jag skulle sakna ihjäl mig efter min lägenhet, säng osv, men nej. Sover som en bebis!


Idag har jag rensat bland mina kläder, har lite kvar bara som jag fortsätter med imorgon efter jobb och frisören. (Yes, äntligen dags för frissan, ska pröva en ny tjej, bli av med den hemska utväxten, ska bli lovely!)


Började dagen med frukost sen en promenad med P, jättetrevligt!


Fått min biljett idag, 10 maj blir det. Flyg till Köpenhamn, Istanbul och tillsist BODRUM. Halleluja, nu är jag på väg.


Insåg en sak idag när jag rensade bland kläderna och fått slänga massa som är för litet...7 kilo ska bort, thats it.


Nu ska jag titta lite på tv, sen duscha, sen nana för att vara pigg för en ny morgondag!


All kärlek!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards