Alla inlägg den 31 maj 2011

Av malin nilsson - 31 maj 2011 14:32

Ok, lite såhär ligger det till.


Första dagen på flygplatsen, första transfern. Får en jättetrevlig busschauför som hette hebit med värsta underbettet som sitter och skrattar och vill bjuda ut mig under hela tiden jag sitter och försöker hålla transfer. Haha, nämen han var skön! Lite komisk situation bara. Alla gästerna kommer fram till sina hotell tryggt och säkert.


Igår, IM, inspirationsmöte, De flyg från ARN, arlanda klagar på sitt hotell. Säkert tio familjer. En familj var heeeeelt galen. Skrek och gorma och jag ska inte säga allt. Slutade iaf med att de fick byta hotell, för 8000 kr. 1000 kr i rabatt. Om de var nöjda? Eh, nej. Kände mig helt  maktlös, kan ju bara göra det min DM säger till mig. Men bra få en hård början, så kanszke man redan träffat på den otrevligaste nu? Ja, vi får se.

Ja detta vara bara en liten del, men igår va iaf ett wake up call av de värsta slaget. Jag och M vare tvungna att åka till mcdonalds och tröstäta lite efter den pärsen..hua alltså. Somnade på 2 sekunder igår.


Nu har jag obsat en utflykt och tänkte jag skulle hämta min tvätt och försöka få igång min telefon, den har typ låst sig. Jävla skit.


Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards