Alla inlägg den 5 maj 2011

Av malin nilsson - 5 maj 2011 11:56

Saker jg får PSYKBRYT på, då och då:


1) Jobbiga, jävla papper från diverse, som bland annat A-kassan. Men det värsta är när dom har en telefonsvarare som snällt säger när man ringer "Vi har stängt, från onsdag och öppnar igen på Måndag. A men bra där! Idiots!


2) När man försover sig, sjuuukt irriterande!


3) När tålamodet tryter och man får lust att skrika högt rätt ut " ANDRA HÅLLET DIN JÄÄÄÄVLA IDIOTKÄRRING. Man gör såklart aldrig detta.


4) När man ringer till någon och det är UPPTAGET.Fi faen.


5) Sean Banan.


6) När ens favoritklänning inte passar en längre. Sanningen i vitögat, är det så det kallas?


7) När man har en bil framför sig som kör i 40 på 70 väg.


8) När man åker och ska köpa en glass, SÅ ÄR JUST DEN SLUT.


9) När batteriet på ens mobiltelefon helt plötsligt dör.


10) När det regnar och man vill ha sommar.


11) När kompisars telefoner är paj.


Hej!


Idag är det Torsdag och jag har längtat lite till denna dagen, då jag sa gå och fixa naglar, fötter och få massage. Mmm, Lovely!

Sen hem och äta kolja, mums bara massa god mat nu när jag bor hemma haha.

Sen ringa och kolla om vi ska ses. Å nu kom jag på vad jag ska göra just nu, skicka iväg ett mess till H och säga att jag kan stänga på Fre. Sista passet på ett bra tag, avsluta det med en stängning, det blur fint!


Nu ska jag duuuuuuscha och om någon timme börja trasa neråt (Till centrum, Js salong)


Have a great day!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards