Alla inlägg den 6 maj 2011

Av malin nilsson - 6 maj 2011 13:18

Hej alla fina! Hoppas dagen så långt har varit bra och at du känner du känner dig peppad och glad att det äntligen är helg snart. Om jag ska vara heeelt ärlig, så har jag inte gjort många knop denna dag, än så länge. Jag drog mig till tolv, käkade frukost (Äggmacka och juice),pratat lite i telefon och ja, nu bloggar jag lite innan det är dags att göra sig iordning lite grann för jobb.


Igår träffade jag J inne i stan, prata om ditten och datten, drack lite vin och sådär. Tycker om henne! Tack för igår, såå trevligt!


Pratade med min vapendragare också idag, längtar redan tills hon kommer ner till Bodrum, ska bli såå skoj!!

Hon ska på bröllop på lördag, jag hoppas hon och hennes kille får det skittrevligt! Övernattning och grejer, shit vad kul!!


Fan, måste leta fram min kamera, ser lite dött ut utan bilder, i know!


Nä, det är väl dags att slita sig, bara kolla en sak på banken.


HAVE A GREAT DAY!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards