Alla inlägg den 20 maj 2011

Av malin nilsson - 20 maj 2011 13:33

Kul att jag nyss skrev värsta inlägget och det bara försvann. underbart.


Transfer kommer närmare och närmare nu, det är snart dags att ta emot alla gästerna. Jag ser jättemycket fram emot det. Just nu har man såå mycket info i huvudet, så är lite rörigt. Jag funkar ju så vill gärna veta med en gång. Men det går inte, det är omöjligt.


Jag har en misstanke att tjejerna vill gå ut ikväll och köra all in. Jag hade helst stannat inne, för imorgon är jag ledig och jag vill vara pigg och kry för stranden klockan 10. Åsså just det, var ju ute igår också. Är nog mest därför, är lite pömsig.


Kört lite bil också, kändes ok, men kan inte riktigt säga än, för körde bara 10 min typ. Ska köra mer snart.


Spanjorer, vilka vackra människor de är. Men när de förstör man kliché om att de bara vill dansa salsa och dricka margaritas då blev jag lite paff. Sitta på engelska pubar, inte min grej.


Jaja.


Måste dra, ett kort litet inlägg bara. Puss och hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards