Alla inlägg den 4 maj 2011

Av malin nilsson - 4 maj 2011 19:23

Blev dagens middag, som min fina mamma gjort iordning.Hon är nog vääärldens bästa kock, nämen allvarligt mammas mat ÄR godast. Spelar liksom ingen roll om man gör samma rätt själv. Smakar aldrig lika gott, har jag inte rätt? En liten suck på det. Idag har jag jobbat. Jobbat näst sista passet på ett braaaaa tag. Känns vemodigt. Förjävligt. Usch. För er som inte vet så känns statoil som ett tredje hem för mig och jag kommer sakna alla OTROLIGT mycket. Arbetskompisar som kunder:) Så är det. Men, men nu ser jag fram emot några utmanande månader i Turkiet och jag hoppas på det bästa! Tack alla förresten för era värmande ord,suger i mig allt i ett stort härligt, rosa sugrör!!:)


Nu ska jag över till vännen J en stund, prata lite gojja. Ventilera lite. Alltid kul, det gillar vi tjejer vettu, snacka gojja!!:)


Imorgon har jag en underbar dag framför mig (förlåt, försöker att inte låta alltför klämkäck) Men jag har faktiskt det. jag ska nämligen på manikr, pedikyr och helkroppsmassage! Oboy oboy vad det ska bli skönt må ni tro!


C om du läser detta, hör av dig. Din mob är avstängd, du svarar inte på din vägg, din lilla vän undrar vart du tagit vägen.


Så, nu drar vi!


Önskar dig en trevlig kväll.


P.s har säkert rensat ut halva min gaderob, känns sååå bra! Ja, på riktigt alltså. det känns jättebra.


Puss.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards