Alla inlägg den 7 maj 2011

Av malin nilsson - 7 maj 2011 11:00

Idag är det Lördag. Det är Lördag hela dagen, hela kvällen och hela natten. För det har jag bestämt. Imorgon är det Söndag, men det har liksom ingen betydelse i detta inlägg.Så låts oss fokusera på Lördag. Bland annat kallat, dagen då man får äta godis, iaf när man var liten. (Faaen vissa traditioner var fan bra asså, varför pajja nåt som funkar änna?)


Idag kommer lite vänner hit så det blir partaj och roligheter, ser så fram emot detta! Sen blir det in till stan för ett besök på hard rock. Jag ska strax ta mig in till Lerum, för inhandling av lite smått/gott och vin. Rött lr vitt?? Har en känsla av att det blir rött, det är ju min favorit när det väl kommer till kritan. Sen får jag inte glömma att se reprisen av, det blir bättre, Maggan graaf är med i detta avsnitt nämligen, hon berättar om sitt dåliga förhållande då hon blev misshandlad, killen hon har sitt första barn ihop med.Såg första avsnittet med Morgan Alling och tckte det var väldigt intressant, plus blev berörd av hur starka dom är, öppna sig så i tv liksom. Det är värt en eloge!


Nä, men om man skulle röra på sig så det blir nånting gjort!


Ses på stan!


ALL KÄRLEK!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards