Alla inlägg den 3 maj 2011

Av malin nilsson - 3 maj 2011 22:11

Hej du vackra, hoppas du haft en bra dag och att du är vid gott mod. Jag måste faktiskt erkänna att halva min dag var sådär..kände mig förkyld när jag vaknade (Beror nog på att det är svinkallt här i huset och jag sover i min birthday suit, dags att ta fram flanellen) Men sen kände jag mig bättre till mods.


Sen hände lite kul, åkte till frissan för lite klipp och sling, en jätteduktig tjej som gjorde det. Så nu är utväxt och slitna toppar ett minne blott. Blev liiiite för mycket slingor(vill att lite mer av min egna färg ska synas iom ja har mörka ögon och bryn, men ni vet hur det är sällan man är heeeelt nöjd, alltså hundra procent. Så nästa gång blir det till att lägga i lite färre. Blondes have fun right!


Sen köpte jag världens godaste ceasar sallad, kan verkligen rekommendera den, pizzerian vid lerums sport centrum. Mums säger jag bara!


Ok men bara för att denna dag sprungit iväg, så måste jag tyvärr gå och sova nu.

Morgondagen:


Jobba

Ringa AK, så dom kan förklara ett skumt brev. (Lätt psykbryt på dem, asså BIG TIME)

Fortsätta sortera kläder

Kolla med M och C och de kommer på lör då jag ej fått tag på dem.

Hm, what else? Ja, men fortsätta sortera liksom, om jag blir färdig med kläderna.

Har en känsla av att dagen kommer flyga iväg imorgon också! Känns att man lever iaf!


GONATT! NI ÄR BÄST!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards