Alla inlägg den 4 december 2012

hmm

Av malin nilsson - 4 december 2012 17:01

Frukost: Ägghack med bacon en celsius

Lunch: Tacogratäng sallad funlight stevia tuggummi

snack: 6 godisbitar en tugga på en brownie

middag: Två lowcard mackor med smör ost salami avocado och tomat mjölk nötter

Träning: 40 minuter styrketräning.

Tankar: Nu börjar gottejävlen sätta sig på axeln och det var tack vare min kollega som det inte blev lussekatter också. Varma, nybakta med SAFFRAN och russin. Ganska gott minst sagt. Styrketräning. Det ska bara ingå. Kan inte påstå jag tycker det är roligt, men allt kan inte va skoj right. Blir nog bättre. Plus, shit jag är svag alltså. Ska köra lite bodypump osv också. Första dagen med lite kärv. Lääääär komma fler. Hej


Är lite irriterad, de skulle komma och fixa mitt fönster idag blir ju för fan svinkallt här hemma! Sen väntar jag på samtal också..nästan bättre han inte hade ringt varje dag man vänjer sig så fort. Just det min axel är inte ok heller. Dags för en ny kortison spruta?


With Love M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards