Alla inlägg den 26 december 2012

Av malin nilsson - 26 december 2012 19:34

Hej fina! Hoppas alla mår bra och att alla överlevt julen. Idag kom vi hem från sthlm och det känns som man haft långsemester, rätt skönt. Brukar vanligtvis jobba, men nu var det skönt att vara ledig över jul äta god mat och bara vara och umgås. Har precis beställt ett simkort från delight som man kan ringa svinbilligt på till utlandet, det blir superbra, så kan z spara sina pengar tills vi ska ha semester ist:)!


Nu är måtten rågat Oj vad vi har ätit gott! Imorgon ska jag äka till allum och inskaffa ett par nya, sköna gåskor! Hoppas det finns nån bra rea också, de har en tendens att vara rätt dyra, men måste ha bra skor-ett att gå promenader i och ett bra inne gym skor (De jag har till det räcker gått ett halvår till, inte alls lika slitna) Köpa batteri till min våg också, så man kan se sanningen i vitögat på Tisdag, då vi kör igång på riktigt. Bara för vet om detta, så har man ätit allt gott man kommit över, sjukt beteende. Måste vart en hungrig person i mitt förra liv som bunkrade över vintern. Inte ok det där.Så det känns bra att ha en dag till ledigt så hinner jag fixa med det imorgon, plus att pappa kommer hit och sätter in kylskåpet där det ska vara!


Ha det fint alla glada och glöm inte att snart börjar ett nytt år, nya tag nya möjligheter nya utvecklingar och dags att skapa nya fina minnen dock inte glömma de gamla. Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards