Alla inlägg den 27 december 2012

Av malin nilsson - 27 december 2012 11:28

Ibland gör man riktigt bra köp. Och ibland riktigt dåliga, men det är en helt annan historia. Mina gå/jobbar/alltiallo skor från reebok har jag haft i säkert tre år nu och de har vart sådär perfekta. Nu är det dock sagt att köpa ett par nya. Helst likadana för jag har tyckt om dem så mycket. Känns lite roligt också när man ska sätta igång och ha nya härliga skor! Fler bra köp är min vinterjacka från esperit som jag älskat och har mycket svårt att skilja mig ifrån. Och mina blåa levis skinnymodel som jag för övrigt inte kommer i för tillfället, men snart så.


Nu iaf ska jag göra lite ärenden, börjar nere i floda på smått och gott med att posta ett paket, sen vidare till ica för lite handling av tråkgrejer (Ni vet hushållspapper, tandkräm, deo, toappaper, batterier och lampor, skitskoj) Sen vidare till lerum och sen allum. Har lite frossa och ser sådär härligt förkyld ut, men skitsamma. I med lite ipren, nässpray och halstablett så kör vi ändå för imorgon börjar jag jobba och har varken tid lr lust att vara sjuk.


har en deadline, fyra för då kommer det grabbar och hämtar ett kylskåp. Nu kan vi dra ett streck över den historien-kyl och frus i princip tomt är lika med mycket bra, in med nyttigt.


Ha en skön dag alla kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards