Alla inlägg den 28 december 2012

Av malin nilsson - 28 december 2012 11:20

Hade en dröm i natt, en fantastisk dröm! Jag var ute någonstans i världen, som reseledare tror jag. Jag var smal, brun och superglad. Z var med mig. Den biten var trevligast kom jag ihåg, att han alltid kunde vara med ute på middagar osv och att alltid komma hem till varanndra på kvällen. Det gav mig lite att tänka på. Alltså hade jag inte varit galet förälskad så hade jag velat åka ut igen. Kanske man kan få något mellanting i framtiden? Vi får se. Går på känsla.


Idag får de besök i militären allihopa. Inte Zs familj för de sparar pengar till hans systers bröllop. Åh det gör lite ont i hjärtat.


Nu har jag fått lite gjort, bokat besiktning, fått iväg en årsanmälan blankett, postat ett paket, köpt gå skor. Bara storhandling som är kvar, men det gör vi på nyår så vi kan börja fresh  den första. Vågen år inte nådig nu, bara gått ner nu två kilo från förra sommaren när jag gick ner. Ett tag var jag nere på -12. Men inte dags att bryta ihop för det, utan ist se det som en morot. En stor jävla morot.


På nyår blir det mys med middag och lite champagne med bästa tjejerna! Blir en lugn kväll för min del p.g.a jobb dagen efter och vill inte börja mitt nya liv som bakis. Eldprov nr ett.


Nu ska jag slappa lite för att sen göra mig iordning för jobb. Haj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards