Alla inlägg den 12 december 2012

Av malin nilsson - 12 december 2012 20:17

Imorse var jag en latmask och valde att sova ist för att åka och träna, så det fick bli efter jobbet istället. Otroligt skönt, som alltid. Dagarna blir långa dock, kom hem nu. Men vad gör det egentligen, ingen som väntar på mig hemma direkt:) Så då kan jag komma och gå som jag vill. Men en sak som jag inte orkar just nu, är att fixa lunchlåda. Det får bli en cabanoss och räksallad. Lchf vänligt, gott och bra. Till det stevia fun light. Men detta skulle inte bli massa prat om det här tänkte jag, jag har koll. Bjuder däremot på smarriga recept om någon vill ha. Har tex hittat GODASTE pannkaksreceptet efter några misslyckade försök. (Lchf förstås). Imorgon och fredag har jag bokat pass, är dock reserv imorgon så kommer jag inte med så kör vi styrka. Om man ska vara lite social i helgen kanske? Nää inga pengar till det. Får se vad som händer.


Nu måste jag ta en varm dusch innan jag kolar vippen!

All kärlek<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards