Alla inlägg den 13 december 2012

Av malin nilsson - 13 december 2012 21:09

Haft en riktigt bra dag idag! Skulle tränat också, men tog mig faktiskt en vilodag idag. Har levt på soffan, aptrött. Imorgon kör vi på´t igen, ägg och bacon och bodypump i en enda salig blandning! Jag ska villigt erkänna att min hjärna är helt inställd på februari. Det kommer bli fem-sex galna dagar, det känner jag på mig. Vi pratar varje dag och längtar så vi dör lite båda två. Det är sådär galet härligt! Har ett mål tills dess också, hoppas jag klarar det.


I helgen tänkte jag komma ut och gå runt sjön, minst en av dagarna, behöver städa lite också, som vanligt. Alltså, när jag har jobbat, lagat mat, ätit och ev tränat så slocknar jag, men jag funkar så. Lat, det vetefan alltså jag är ingen lat person i den bemärkelsen det vet alla, men jag skulle lätt behöva några dagar på raden ledigt och få röja lite. Jaja, blir nog bra.


Nu blir det en varm lång go dusch med bästa duschcremen så man orkar med morgondagen.


P.s Såg ni på trean förut, hon tjejen som gick ner så mycket i vikt! Vilken kämpe, vilken glöd! Henne var det skinn på näsan på. Grymt imponerande, tror hon givk ner ca 60 kilo.


Ses imorgon kram och hej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards