Alla inlägg den 21 december 2012

Av malin nilsson - 21 december 2012 15:22

Idag sov jag ut läänge och har nu betalat räkningar, städat ur mitt kylskåp, åkt och köpt en liten klapp osv. Nu ska jag bara hitta nåt att ta på mig, gaah! Jag ser fram emot nyår, för iår har jag för första gången några nyårslöften. Som jag hade tänkt att hålla. Nu är det i pricip tomt i kyl och frys, perfekt då kan vi fylla på med massa bra grejer. Men vi tar det efter jul. Omöjligt att hålla på i december, frestelser överallt. Nä i Januari börjar vi. Snart är det dags för julbord, mums va gott! Imorgon hade jag tänkt att att boka en tid för besiktning, då det börjar bli ont om tid, undrar om man kan göra det på en lördag? dessutom den 22a? Vi får se, lets hope!


Har en drös med papper jag ska gå igenom imorgon också, ett av nyårslöftena sätt in alla papper i en god damn pärm så slipper du irra runt som en höna och leta varje gång! Bra där. Mindre stress.


Oj tiden rusar bäst att ta på sig ett face, hitta några kläder som sitter någorlunda and off we go.

Ha en go kväll alla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards