Direktlänk till inlägg 22 december 2012

thisisit.

Av malin nilsson - 22 december 2012 11:25

Var alltid dig själv. Jag menar allvar, ändra aldrig på din personlighet lr försök att vara någon annan som du inte är. Du är älskad för precis den du är och du är perfekt.

Nu ska jag skriva om något viktigt! Nånting som jag och många med mig tycker är otroligt skönt med att bli äldre är att man struntar i småsaker. Man kan vara sig själv ut i fingerspetsarna, man vet vem man är och man älskar dem som älskar en. Man har förhoppningsvis en trygg grund att stå på och man bryr sig inte så mycket längre om vad andra tycker och tänker. Man säger ifrån när man tycker nånting är fel och man har sina intressen som kommer från hjärtat. Tänk tillbaka 10-15 år. Högstadiet tillexempel, vilken härlig tid! Men, man visste inte riktigt vem man var. Det som betydde nåt var märkeskläder, utsidan och mycket ytliga saker. Gud så jobbigt! Nu kan vi spendera en hel dag i skogen och plocka svamp i nopprig tröja, om vi vill. Vi kanske struntar i att julpynta, om vi vill. Vi vet vilka som är bra med männiksor, för vi har levt och det är endast dem som vi lägger ner energi på. Det är såå skönt att vara lite äldre. " Att vara tant är att göra vad fan man vill" Haha, vi är inga tanter, långt ifrån men visst är det en befriande mening. Så var alltid dig själv, ist'llet för att vara en kopia av någon annan. Följ ditt hjärta, tillåt dig själv att göra misstag, för det är så du växer. Våga säga ifrån om du tycker något år fel.


Kommer ihåg en situation nere i turkiet, min första jobbiga situation med en gäst. Jag kände mig lite osäker på hur jag skulle hantera situationen, så jag gick till min chef och bad om ett råd. Hon sa" Var bara dig själv" Ok tänkte jag och sen klurade jag lite och det slutade med att både gäst och jag gick därifrån supernöjda, för hade jag försökt att lösa det på ett sätt som hon hade gjort (Säger inte att det är fel, men man måste få in sig egna touch och inte läsa av hur någon annan hade sagt osv) så hade slutändan inte blivit bra. Once again, det blir oftast fel om du inte är dig själv och om du inte tar med lite hjärta i det du gör.


Peace<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards