Alla inlägg den 1 juni 2012

Av malin nilsson - 1 juni 2012 15:58

Nu var det dags för att slappa. Ska ligga i soffan i några timmar och bara glo i taket, jag gör det ibland. Det är jätteskönt!:)! Fast jag ska nog glutta lite på dålig tv också. Jag börjar jobba på Storan ikväll, klockan nio. Klubb idag igen, kul! Jag är inte ens trött idag. Kanske kommer imorgon? Ja, vi får se.


-2,6 på vågen idag. ett kilo kvar till 60 boxen. Har inte lyckats med det på tio år (Jo en gång, två dagar, haha) Min kropp är nog väldigt bekväm såhär. Lite för bekväm:) Blir ingen träning i helgen iaf, tänkte ta två lång promenader Mån och Tis då jag jobbar kväll. Har börjar skära ner på kolhydrater som sagt, lr äter det inte till varje måltid iaf. Känns stabilt.


Nu ska jag svara på lite mail.

En jättebra, mogen sak har även kommit till mig. Det tar vi nästa vecka. Känns bra.


Tänkte skriva om min roliga kväll igår, men orkar inte. Det var gayfest iaf, skitsköna människor, sådär bra tryck i baren, men att göra hela tiden. Drog mig vid två, kändes stabilt.


Hoppas ni får en bra helg!! Här blir det jobb för hela slanten! Jag älskar att jobba! Puss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards