Alla inlägg den 4 juni 2012

Av malin nilsson - 4 juni 2012 12:28

Jag har varit utan pollenmedicin som hjälper mig jättemycket i några dagar nu. Resultat?= Svullna röda ögon, kliande, rinnande näsa, kliande hals, hosta, röd i ansiktet, ser ut som en galen trött alien, nyser, kliar i öronen, trött. Det är rent ut sagt förjävligt! Jag mår som jag gjorde innan jag hittade min mirakelmedicin, för några år sedan när jag trodde att jag bara var förkyld väldigt ofta. Inte ens concealer kan täcka misären! Det jag är allergisk mot är timotej, alltså gräs och jag har trånga näsgångar, så det går väldigt fort. Så ser ni mig idag och jag inte är mig själv så vet ni varför. Min medicin finns att hämta efter klockan fem, så får väl bli att hämta den imorgon.


På tal om lite shopping vill jag köpa några saker, bikini, hatt och lite casual sommarplagg långa linnen, hippiechic:) I love!


Nu ber jag en bön att jag mår bättre imorgon.


hejrå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards