Alla inlägg den 3 juni 2012

Av malin nilsson - 3 juni 2012 12:15

Jag älskar att resa, jag mår väldigt bra i skogen, jag älskar mina vänner och familj mest, jag kolhydratfrossar när jag är trött, stressad lr uttråkad, jag sover alltid med minst en björn/uggla lr annat djur:), jag älskar mina jobb, jag söker ofta upp spänningen, jag halvbokade nyss en vecka till Turkiet, jag har lite ont i min hals och behöver nog åka till ett apotek, jag uppskattar långa frukostar, jag älskar att sova i stuga, jag längtar tills jag ska åka till Grekland och hälsa på Lisbeth, jag behöver städa och längtar till Onsdag för då ska jag göra det, jag trivs otroligt bra bakom en bar, jag saknar ibland livet som guide och kanske åker ut igen nångång, jag tänker med hjärtat, jag är stark, jag är känslig, jag ger alla en chans, jag eliminerar människor från mitt liv som ger mig dålig energi lr som inte är en riktig vän, jag gillar smoothies, jag hatar att vara sjuk och min kropp blir ofta förkyld av stress, jag tar för få bubbelbad, jag är otroligt stolt över mig själv, jag tycker om bonums lösgodis, jag kan ibland åka till servette bara för att köpa deras chokladbiskvier, jag hatar orättvisor, jag ljuger aldrig och ser ner på folk som ljuger, jag tror att jag inte har några fördomar, men kommer på mig själv att ha det ändå, inte så många dock, jag låter folk vara dem de är, jag är en bra vän, jag älskar att träna, jag älskar god mat, jag uppskattar malindagar, då jag bara är hemma och fixar filosoferar, jag älskar att gå ut och festa med vänner, jag hämtar kraft runt sjön, genom vänner och min mamma, jag respekterar dig jättemycket och saknar dig ibland, jag är sugen på en weekend till barcelona och hälsa på Jacqie, jag önskar jag hade tid att träffa alla oftare, jag har många vänner och varenda en är lika mycket uppskattad, jag nyste precis en snorbubbla stor som norge, jag hatar att vara sjuk, jag har ungefär 5 kilo kvar till min idealvikt (jag tror det är min idealvikt iaf), jag väger mig varje fredag, jag önskar jag var en av de personer som hatar mcdonalds, men jag tycker det kan vara riktigt gott och befriande ibland, jag önskar jag hade långt tjockt hår, jag mår bra när jag cyklar till jobbet, jag tjuvåker ofta på tåget, jag kan inte måla nagelack på min vänstra hand, jag ska nu in i duschen och sen åka till något apotek.


Love!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards