Alla inlägg den 26 juni 2012

Av malin nilsson - 26 juni 2012 14:49

Nu hänger det tvätt överallt i min lägenhet, så går det när man är en slöröv och sover till tio ist för att gå till tvättstugan i tid, som tur är så finns det snälla grannar som har tvättmaskin (Ingen torkis dock, därav klädglasseriet all over) Har hållt på sen imorse, betalat räkningar, kollat över ekonomin (fakk, det är inte billigt att ha semester..), skrivit i diverse papper och försöker komma på om det är nånting jag glömt? Lyssnar på putbul, inna och massa andra goingar och kommer lite så smått i sem mood! Längtar efter en drink på landvetter när man checkat in ( Som förhoppningsvis går fint, trots ingen biljett, men en bekräftelse)! Tänkte att jag skulle cykla till jobbet idag, men nää hinner inte det. Måste städa städa köket kliniskt typ, ska få ny kyl och frys under tiden jag är borta och vill göra det så enkelt som möjligt för dem!


Idag blir det iaf en go drink till middag, jag får lite bikiniångest.


Kärlek!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards