Alla inlägg den 2 juni 2012

Av malin nilsson - 2 juni 2012 12:33

Gud, jag måste till ett apotek så jag kan hämta ut lite pollen medicin plus köpa huvudvärkstabletter! Igår jobbade jag inte till så sent, slutade 01.00, så hann med det tåget. Nu ska jag alldeles strax reloada, duscha och åka och jobba. Göra matlåda också! Gud, nu längtar jag till en ledig dag, så jag kan promenera och städa! Haha, det är sant!


Du är på många sätt den bästa mannen jag vet och jag tycker fortfarande fruktansvärt mycket om dig, det vet du. Du är den mest generösa, givmilda och snälla. Dina kvaliteér är GULD värda, det hoppas jag att du vet också. Jag hoppas vi kan lösa en vecka i sommar, så vi kan sola, bada och bara ha så roligt som vi kan på sommaren! Du är fortfarande en del av mig, du finns kvar i mitt hjärta. Som så många andra, har du väl tagit dig in så har man.


Hade ett så himla bra samtal igår, tiden visar alla svar, är så sant.


Peace! Nu ska jag ta tag i dagen och mig själv. Ha en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards