Alla inlägg den 5 juni 2012

Av malin nilsson - 5 juni 2012 22:04

Det är dödstråkigt att vara sjuk. Och varför kan jag aldrig typ bli magsjuk lr nåt? Skulle faktiskt vilja det. Nä nä, jag blir råförkyld med lite feber, så jag känner mig superynklig, every freakin time! Blir några dagar framför tvn. Fy fan vad trist!! Jag ska ju städa, förnya mitt pass, köpa bikini och träna?! Åh vad sur jag blir!!! Fick ringa in stackars K till jobbet, haha näääädå han blev så glad så!


Tog precis en glance ut genom fönstret. Det regnar. Det är kanske inte så konstigt att man ibland längtar bort? Till sol, värme, spännande upplevlser, utmaningar och annat? Jag tror alla känner så, till och från. I know i do. Som sagt, från och till. Det jag tänker nu är att jag är jättetaggad inför mina två resor inplanerade under sommaren, först till Grekland två veckor för kvalitetstid med L och sen två veckor till Bodrum också bara för att vara med bland annat Z såklart, men även min kära danska S är där och massa andra. Längtar! Jg och S ska rocka Posh! Undrar om skattepengarna kommer snart, jag hoppas det, så jag kan sätta undan dem fortare än kvickt! Det blir mina respengar för resorna, nåja lite till, men det är en stor del av det. Ska även göra mitt hår snart, så efter det blir det en ganska billig sommar resten av sommaren...Men det är det värt! Det får bli mycket promenader, träning, häng i trädgårn och göra sånt som inte kostar nåt. Det har jag absolut ingenting emot, inte när jag vet att jag läger pengar på det jag vill göra. Och jobba, jobba, älskar att jobba!  Gud, får lite panik av att ligga här och vila bort min kväll, vila vill jag göra när jag själv väljer det. Jaja, nu har jag klagat färdigt. Hoppas ni har en fin kväll, Kärlek!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards