Alla inlägg den 21 juni 2012

Av malin nilsson - 21 juni 2012 18:02

Älskar den här tiden på dygnet...Har jobbat, gått långpromenad med min kära mor, handlat (P, klarade inte att banta innan jag åker, i suck!:)) Nu bara är jag. Låt mig berätta lite om min dag. Haft en helt fab dag på jobbet!! I just love it, what can i say. Fits like a glove. Sen en skön promenad min mamma. Eh, a thats it typ. Handlat lite nu och precis ätit lite av varje, tappas ungefär. Skulle egentligen "bantat" innan jag åker till Grekland, men fuck it. Bävar inför vägning imorgon, men huvudsaken är att jag själv vet om att jag slarvat en del denna vecka...lite godis där, lite glass där, en stressmacka där, ja ni fattar. Spå är det ibland, men det är det som är så bra (För min del iaf) att just väga sig en gång i veckan, då går det aldrig överstyr. Såg att du gått upp två kilo, ja då vet du vad du ska göra liksom. Anyways, ser fram emot god mat i Grekland och även massa färsk frukt och god grekisk sallad WHICH I LOVE LOVE LOVE (Självklart massa öl och färgsprakande drinkar också)


Nu till ämnet:) Detta bara slog mig, ni vet en av alla hundra tankar som forsar genom en människas huvud på en dag. Du kan inte ha massor av vänner, utan att ha några fiender. Nä, fiender är fel ord, hur många har det liksom om man inte lever i en indiankrigsfilm från 1800 talet? Men alltså man kan inte gilla alla människor. Man kan inte vara allas vän. Jag skulle aldrig aldrig bjuda över någon till t.e.x mitt hem, som jag inte tyckte om. Jag säger inte att jag måste älska den, men jag skulle inte vilja umgås med någon som jag egentligen inte tycker om. Finns tre sorters folk jag inte gillar. Falska. Finns inget värre på denna jord, det blir konfrontation på en gång. Snåla. Vad kan man säga, stay away. Sist, tråkiga och intetsägande. Såkallade mähän..:) Såna som aldrig någonsin har en åsikt, de brinner inte för något, de klarar aldrig av en konfrontation och tar allt, allt personligt. Jag har alla möjliga slags vänner. Jag har några som inte är lik mig personlighetsmässigt alls, jag har några som är lik mig på pricken, jag har några som  lyfter mig när jag behöver det, utan att egentligen be om det, jag har några som är veliga, jag har några som är annorlunda, jag har några som har barn, några som lever fria singellivet, vissa jag träffar ofta, vissa jag träffar sällan. Ja, ni fattar galloppen, folk är olika och det ääälskar jag!! MEN är du vän med ALLA, så har du inga riktiga vänner.  Jag och min vän I i Turkiet pratade mycket om detta, vi var ute mycket och han känner alla där, MEN han skulle inte ens ta emot pengar för att sitta ner och äta middag med någon som han känner i sitt hjärta är falsk. Detta håller jag med om. Den personen kan säkert hitta någon annan att "leka med":)

Vi kräver lite, ge mig ditt lillfinger och jag ger min hand. Och min fot. Finns inga begränsningar, men ****** du mig, då finns du inte i mitt liv, mina tankar längre. Lite så, lr exakt så.


Nu ska jag vila upp mig för en härlig midsommarhelg på jobbet, kom in och säg hej! All kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards