Alla inlägg den 3 september 2012

Av malin nilsson - 3 september 2012 17:03

Med ord beskriva hur mätt och trött jag är just nu i denna stund!! Sitter och jäser i min morgonrock i soffan och är proppmätt. Blev inga pannkakor, ist blev det stuvade makaroner med korv, fetaost och inlagt gurka!!! Asså, jag har de senaste dagarna haft sånt SUG efter barnsligt god mat som jag älskar. Stuvade makaroner, ravioli, pannbiffar med riktigt potatismos, köttbullar, lingon, ja t.o.m skogaholmslimpa, som jag normalt inte äter! Som första gången jag var i Thailand ungefär, sånt matsug har jag haft. Men inte nu, puff vad määääääääätt jag är. Nu är jag belåten, ska kolla lite tv och gå och lägga mig tidigt då jag inte sovit något i natt.


I turkiet år vi mycket corba, köfte, pide, allt det härt klassiska vilket är supergott verkligen!! Men mitt hjärta ömmar för ravioli. Ok, noooog om mat.


Runt 40 grader varje dag, mycket sol, mycket bad, mycket kärlek, mycket roligheter, många nya spännande platser, t.o.m lyckats få en bränna! F¨r se hur länge den håller sig. Måste erkänna att jag pressade in i det sista de senaste dagarna, man får ju liksom passa på, vem vet när man får solens strålar på sig igen.

Nu är mitt mind på reload, jag är sjukt träningssugen! Och jag vill gå på Liseberg! Och jag vill jobba asmycket! Meeen kanske inte idag. Idag blir det totalvila. Jag, min divan och mina nya fina ljuslyktor jag köpte där nere. Totalt i malinstyle såklart.


Hej sålänge!<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards