Alla inlägg den 6 september 2012

Av malin nilsson - 6 september 2012 12:33

Sävelången var i sitt esse idag! Helt spegelblank. Magiskt vackert. Träffade två mumintroll på vägen också, som jag känner mer än väl!:) Idag är jag ledig och jag har en träningsdag. Ikväll blir det indoor walking, ska bli spännande, ett helt nytt pass. Lär svettas en del-lovely!! 4 kg ska bort fort som attan innan jag spyr. Mår psykiskt dåligt när vågen inte är där jag vill vara. Känner min kropp och p.g.a muskelminne går det rätt fort. Går alltid upp några kilon när jag är borta, äter vid konstiga tider och motionerar zero!! Nog om det.


Imorgon kommer några av mina bästa tjejer hit på lite mat och tjejesnack, längtar! Ska också lämna min resväska till V, som ska ut och resa! Ska tömma den på lite sand as we speak:)


Nu ska jag ägna några timmar åt att diska sortera tvätt, laga middag och matlåda tills imorgon osv.


Just det! Har en check, 20 % på valfri vara på kicks fram till 2 oktober, så om någon är på väg att köpa ny mascara, dagcreme whatever säg till så blir det billigare!


TIPS! Estee lauder daywear färgade dagcreme, PERFEKT för semestern. En dag creme som är lite färgad, utjämnande, lätt täckande och fuktgivande. Liiiite gul, men det gör inget när man är lite brun i hyn. På vintern skulle jag dock inte använda den är alldeles för "kall" i tonen.


Önskar er en fin helg, för mig blir det jobb, träning och tjejmys<3


DU ÄR VÄRDEFULL!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards