Alla inlägg den 28 september 2012

Av malin nilsson - 28 september 2012 14:29

Nu har det kommit ut massa härliga kläder i härlig Malinanda. Både vanliga kläder, jackor, träningskläder och skor. Jag shoppar i princip aldrig nu förtiden, därför blir det desto roligare när man väl ger sig ut. Ska planera in en dag om en vecka lr två och se om jag hittar något. Och det är jag ganska säker på att jag kommer göra, då jag behöver en hel del. Dags för klipp och sling snart också så sant som det är sagt.


Idag ska jag jobba på Torran och jag hoppas såklart på massa folk och drag i baren vilket resulterar i härlig energi och bra med dricks. För lets face it, vi gillar vår dricks. Det är pengar man kan..Ja, man behöver dem helt enkelt!!:)


Längtar efter att få gå och träna så jag dör lite. Usch jäkla förkylning. Kanske nästa v?

Har pulat lite här hemma idag och om nån timme är det dags för middag. Skönt med rutiner och riktig mat, när jag är sjuk sover jag oftast hela dagarna och äter första målet vid fem vilket man kan tro om man inte vet nåt resulterar i viktnedgång, oh no hell no.


Nu är det slut med dyra telefonräkningar för min del, löfte till mig sj: Ingen surf utomlands bara där det finns wifi såklart, inga samtal. Det håller liksom inte. Så jävla dumt. Man betalar och ser glad ut, men ojj vad roligt man kunde ha för de pengarna istället.


Imorgon på dagen tänkte jag tvätta, hoppas det finns tvätttid, för det blir några maskiner sisådär 6 st. Det är heeelt normalt när man inte har tvättmaskin hemma.


Nä dags att ta lite nässpray, thank god för dig och ipren du är rätt bra du med faktiskt.


Ha en skön helg och glöm inte att fredagsmysa!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards